پیام مدیر کل بهزیستی استان خوزستان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س)

مهران کریمیان،مدیر کل بهزیستی استان خوزستان در پیامی ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)،روز مادر و هفته گرامیداشت مقام و منزلت زن را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان، متن پیام به  شرح زیر  است:

بسم الله الرحمن الرحیم

السَّلامُ عَلَیْکِ یَا سَیِّدَةَ نِسَاءِ الْعَالَمِینَ مِنَ الْأَوَّلِینَ وَ الْآخِرِینَ

«سلام بر تو ای سرور زنان عالم از اولین و آخرین»

فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س)، فرصت مناسبی فراهم آورده است تا با مرور هر لحظه از عمر پربرکت این بانوی بزرگ اسلام، یادآور جایگاه رفیع و مرتبت والای زن و مادر در فرهنگ اسلامی باشیم .

بدون شک حضرت فاطمه زهرا (س)، جلوه ای بی بدیل از معجزه آفرینش خداوندی و سرشته در کالبد یک زن است، زنی که تجلی وجودی او در نظام هستی، تمثیلی شایسته از تکامل و تعالی در تمامی عرصه های زندگی است.

اینجانب ضمن تبریک سالروز عطر افشانی شجره طوبای بهشت و درخشش بلند خورشید عصمت و طهارت ،حضرت فاطمه زهرا(س)،روز مادر و گرامیداشت مقام و منزلت زن به محبان آن حضرت   و تمامی همکاران گرامی ،بویژه  بانوان شاغل در مجموعه بهزیستی  و مادریاران زحمتکش مراکز شبانه روزی بهزیستی و  مادران فداکاری که از فرزندان  معلول خود  نگهداری می کنند ،امیدوارم در این روز مبارک که روز زن و مادر نام گرفته است همه زنان، مادران و دختران ایرانی بویژه بانوان همکار، با الهام گرفتن از الگوی کامل زن مسلمان و بهره گیری از سیره عملی آن گرانمایه آفرینش ،موفق و پیروز باشند.

مهران کریمیان

مدیر کل بهزیستی استان خوزستان

کد خبر 71882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد